cake cake cake

idag har jag varit till tandläkaren för undersökning. ojoj, det var fleeera år sedan sist. jag föreställde mig tandlossning, dåligt tandkött och hål i varenda tand. men jag hade "bara" 3 hål som måste fixas. fast det kommer att bli dyrt hur som helst. men det blir skönt att få det gjort!
 
ja, vad har jag mer gjort? planerat vad som ska göras i veckan. vad som ska handlas. tilda ska ju ha kalas på lördag så måste förbereda tårta, fika och lite sånt. nu har jag iallafall bestämt mig för vilken tårta det blir. ska försöka mig på att göra egen tårtbotten. tänkte fylla tårtorna med hallonmousse och lemoncurdgrädde. sen täcka den med en marshmallow smörkräm. och toppa med små maränger. får hoppas att den blir lyckad! och så ska jag baka en banankaka (johans favorit). tilda hade önskemål om att göra chokladbollar, så det ska vi också hinna med.
 
 
Dagbok | | Kommentera |
Upp