philosophy

visste ni att kicks har börjat sälja produkter från philosophy? äntligen! så ikväll ska jag testa dessa två godbitar som kom idag. mest nyfiken är jag på ansiktsrengöringen. just nu är jag väldigt torr i ansiktet så jag hoppas att den kan hjälpa mig med det.

 

Philosophy Bath & Body Shower Gel Melon Daiquiri
En happy hour favorit, melon daiquiri, är en uppfriskande bad behandling. Schampo, duschtvål och bubbelbad i ett som renar både hud och hår.

Philosophy Purity One Step Clean Cleanser
En daglig 3-i-1-rengöringskräm utformad för att rengöra, tona och avlägsna all makeup i ansiktet och runt ögonen för alla hudtyper inklusive känslig hud. En mild lotion/gel-blandning med essentiella oljor från sumpört, rosenträ och sandelträ: för att lindra och behålla hudens fuktighet. Rengör varsamt huden och löser upp alla spår av makeup och vattenfast mascara.

 

Skönhetsrelaterat | | Kommentera |
Upp