frågelista #1

Bäst i veckan hittils.
senaste game of thrones avsnittet. sååå spännande!

 

Sämst i veckan hittils.
ja, mitt humör har väl inte varit det bästa.

 

Där har jag ont.
ingenstans just nu faktiskt.

 

Det tänker jag mycket på.
livet. framtidsplaner. döden (dyker upp även fast jag inte vill tänka på det).

 

Det klär jag mig i.
tights, nån längre topp eller tröja, skinnjacka alternativt bomberjacka och sneakers. oftast svart, men ibland kan jag väl skoja till det med lite färg.

 

Till helgen ser jag fram emot.
lön, ledighet och sovmorgon.

 

I lurisarna hör jag.
lyssnar på p3 just nu.

 

Det dricker jag.
celsius citron/lime i skrivande stund.

 

På fredag händer detta.
jag ska gå på stan med sara. vi ska äta lunch och shoppa. mys!

 

Å på lördag det här.
då blir det troligen en tripp till luleå för att titta på försvarsmaktens flyguppvisning.

 

Söndagen tillbringas så.
hemma. njuta av ledigheten. kanske hänga upp våran sänghimmel i sovrummet.

 

Och mest av allt önskar jag detta.
mer kärlek i världen.

Dagbok, Frågelistor | |
Upp