heartsigh

sådärja! jag har ändrat designen här inne. den ser såklart bäst ut på datorn. gillar att allt är så smått och mysigt (precis som förr i tiden då jag skrev massor). mitt lilla krypin! tycker det är sjukt störande när bilder och text tar upp hela skärmen. tyvärr så lyckas jag inte få till inläggen här på startsidan. det går liksom inte att ha fler än 3 inlägg som syns på bloggens startsida med de gamla koderna. och jag orkar absolut inte lära mig de nya. inte just nu.
 
men iallafall, nu är det oktober. hösten är här. och om cirka 2 veckor så fyller jag år. 27 år! helt galet. jag längtar massor. inte direkt för att fira att jag blir äldre, men efter att få träffa familj och vänner. tänkte bjuda på smörgåstårta i vanlig ordning.
 
nu är det dags för sängen. får blogga mer imorgon!
 
Dagbok | |
Upp