you’re ripped at every edge but you’re a masterpiece

yay! jag lyckades fixa "infinite scroll" i bloggen. efter lite googlande så hittade jag äntligen rätt kod. nu dyker alla mina inlägg upp eftersom då man scrollar.
 
imorgon är det fredag och heeelg! har lagt mig otillgänglig den här helgen eftersom att jag har jobbat 3 helger i rad nu. som vikarie får man ju räkna med att det oftast kanske blir kvällar och helger, men den här helgen vill jag faktiskt vara hemma och mysa med johan, tilda och kissarna.
 
Dagbok | |
#1 - - tinabanck.blogg.se:

Åh din blogg alltså.. Gillar att du håller fast vid det "ursprungliga" blogg-utseendet. :D

Svar: tack tina! :* joo, det var bloggtider det! kommer ju knappt ihåg hur man kodar längre så jag tycker allt det "nya" blev för klurigt, haha. känns som att jag inte hängt med i svängarna riktigt ;)
sandramariaviktoria

Upp